חבילת שירותים לעוסק פטור
חבילה זו כוללת:

• פתיחת עוסק פטור
• פתיחת תיקים ברשויות (מס הכנסה, ביטוח לאומי ומע"מ)
• שירותי הנהלת חשבונות
• הגשת דוח שנתי
• ייעוץ שוטף, הדרכה ועוד.

חלק מחובותיו של עוסק פטור הינם:
1. הצהרה על גובה המחזור כעוסק פטור, בהנחה והנישום עובר את התקרה הוא אוטומטית הופך לעוסק מורשה.
2. מילוי דוח שנתי על הכנסות והוצאות של העסק.
3. הצהרת הון מידי 4-5 שנים.
4. תשלום מקדמות מס הכנסה וביטוח לאומי (בהנחה וצריך).

מחיר חבילת שירותים לעוסק פטור – רק 99 ש"ח לחודש בלבד!

מיהו עוסק פטור?

עוסק פטור מוגדר כעוסק שמחזור עסקאותיו אינו עולה על האמור בחוק לשנת 2014 סכום של 100,000 ש"ח לשנה (סכום זה נכון ומתעדכן על פי עליית מדד המחירים לצרכן).
הגדרתו של מושג זה בחוק מס ערך מוסף (מע"מ), נועדה להקל על אנשים לפעול כעצמאים תוך הגמשת חלק מהביורוקרטיה הכרוכה בכך וצמצום מספר העוסקים המורשים הרשומים במע"מ.
עסקאותיו של עוסק פטור פטורות ממע"מ (למעט עסקאות מקרקעין).
משמעות הפטור ממע"מ היא שהעוסק הפטור אינו חייב בתשלום מע"מ על עסקאותיו ואין הוא מחייב את לקוחותיו במע"מ (ולכן אין הוא רשאי להוציא חשבוניות מס בגין עסקאותיו, אלא חשבוניות ו/או קבלות בלבד), מנגד הוא אינו רשאי לקזז ולדרוש את מס התשומות ששולם על ידו.
כאשר מחזור העסקאות של העוסק הפטור עולה על סכום התקרה הקבוע, יהפוך לעוסק מורשה החייב בדיווח חודשי, או ישלם מע"מ על סכום העסקאות שמעל התקרה, אם המחזור החורג הינו חד פעמי.

ישנם עסקים שאינם יכולים להירשם במע"מ כעוסק פטור אלא חייבים להירשם כעוסק מורשה.

הרשימה מונה את בעלי המקצועות והעיסוקים הבאים:
בעלי המקצועות החופשיים המפורטים להלן אינם יכולים להירשם כעוסק פטור וחייבים להירשם כעוסק מורשה:
א. אגרונום, אדריכל, הנדסאי, חוקר פרטי, טוען רבני, טכנאי, טכנאי שיניים, יועץ לארגון, יועץ לניהול, יועץ מדעי, יועץ מס, כלכלן, מהנדס, מודד, מנהל חשבונות, מתורגמן, סוכן ביטוח, עורך דין, רואה חשבון, שמאי, בעל מעבדה כימית או רפואית, רופא, פסיכולוג, פיזיותרפיסט, רופא וטרינר, רופא שיניים או מרפא שיניים.
ב. נותני השירותים המפורטים להלן אינם יכולים להירשם כעוסק פטור וחייבים להירשם כעוסק מורשה. מופע אמנותי, לרבות הנחיה במופע. בניית תפאורה או הכנתה, הכנת מבחנים, בדיקתם וכן ניהול מבחנים או פיקוח עליהם. הרצאה, הוראה, הדרכה, תרגול או השתתפות במופע שאינו אמנותי. כתבנות או קצרנות. תרגום בכתב או בעל פה. כתיבה או עריכה, פישור, בעל בית ספר לנהיגה ובעל בית ספר לרבות גן ילדים, סוחר מקרקעין או מתווך מקרקעין, וכן סוחר רכב ומתווך רכב.

צור קשר כעת לקביעת פגישת התייעצות ראשונית חינם וללא התחייבות!

דילוג לתוכן